خطی مشی حریم خصوصی پرما ویدئو پلیر

خطی مشی حریم خصوصی پرما ویدئو پلیر

برنامه پرما ویدئو پلیر برای پخش فایلهای صوتی و تصویری شما در تمامی دستگاه های تحت سیستم عامل ویندوز 10 ، 11 و یا بالاتر توسعه داده شده است.

این برنامه با دستگاه های لمسی تحت سیستم عامل ویندوز 10 ، 11 و بالاتر هم سازگاری کامل دارد.

این برنامه برای ارائه سرویس به شما نیازمند دسترسی هایی می باشد که در ذیل به آنها اشاره می کنیم.

  1. در زمانی که شما قصد پخش فیلم یا موزیک از روی فضای داخلی سیستم خود و یا فضای خارجی متصل به سیستم را دارید برنامه برای اجرای پخش نیازمند دسترسی موقت به آن فایل می باشد که در زمان انتخاب فایل توسط شما این دسترسی به صورت موقت در اختیار برنامه قرار می گیرد و به محض خروج از برنامه این دسترسی نیز منقضی خواهد شد.
  2. برای استفاده از برخی قابلیت های برنامه از جمله یافتن تمامی فایل های صوتی و تصویری شما در سیستم عامل و همچنین امکان پخش آخرین فایل تماشا شده ، نیاز داریم که شما اجازه دسترسی برنامه را به پارتیشن ها ، دیوایس های خارجی متصل و همینطور پوشه هایی که مدنظر شماست را به برنامه بدهید.
  3. در حالت پیش فرض برنامه به پوشه های پیش فرض ویندوز از جمله پوشه ویدئو ، موزیک ، تصاویر ، دانلود ، حافظه خارجی متصل به سیستم  و مستندات را دارد.
  4. برخی فعالیت های شما روی برنامه از جمله تغییر سایز برنامه ، آخرین فایلهای تماشا شده و جستجوی کامل سیستم برای یافت مدیا در سیستم خودتان جهت عملکرد بهتر ذخیره میگردد.
  5. ما برای بهبود برنامه و دریافت گزارشاتی از مشکلات احتمالی برنامه نیازمند دسترسی به اینترنت نیز می باشیم که در صورت تمایل به شکل اختیاری میتوانید این امکان را نیز برای برنامه فراهم کنید.

دسترسی های برنامه پرما ویدئو پلیر در حداقل ترین حالت ممکن است و ما خود را موظف به امانت داری در این رابطه  میدانیم.

از اینکه برنامه پرما ویدئو پلیر را برای تماشای مدیای خود انتخاب کرده اید از شما سپاسگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *